Co warto wiedzieć o prowadzeniu strony sklepu internetowego

Każdy sklep, nawet stacjonarny, musi dzisiaj być wszechobecny w internecie. Jeśli jednak chodzi o sklep internetowy, jest to nad wyraz ważne. Na czym jednak polega ta obecność? Czy wystarczy po prostu założyć stronę internetową i odpowiednio ją prowadzić? Samo założenie sklepu internetowego lub strony to za mało, to zaledwie podstawa do dalszych działań. Kolejny etap to założenie wizytówki w Google dla Firm, który pozwoli lokalnym firmom na zaistnienie w wyszukiwarce Google dla fraz lokalnych. Kolejny etap to założenie stron firmowych na portalach społecznościowych, a dalej aktywne prowadzenie tych profili marketing w SM.  Jedną z ważnieszych rzeczy jest pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google oraz równloegle płatna reklama w tej wyszukiwarce. Płatna reklama pomoże w wybraniu odpowiednich słów kluczowych do pozycjonowania.

Strona i sklep na jednej domenie?

Pierwsza sprawa to decyzja, czy zakupić dwie domeny, jedną dla sklepu, a drugą dla strony internetowej, czy też lepiej działać pod jedną? W tym przypadku marketingowcy nie są zgodni, choć wydaje się, że jednak lepiej mieć wszystko w jednym miejscu. Wydaje się, że jest to korzystne chociażby ze względu na wygodę obsługi sklepu i strony internetowej.

Integracja z mediami społecznościowymi

Strona internetowa to w przypadku sklepu online rzecz najważniejsza. Niemniej jednak, żaden sklep internetowy nie istnieje dzisiaj bez obecności w mediach społecznościowych. Nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientami przez media społecznościowe jest niezbędne, ażeby utrzymać ich przy sobie i być może pozyskać również nowych klientów.

Oferta – https://www.nvvi.eu/